55fc99bb-6013-4369-bf83-9c5f1fa1324d
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

MaculaVereniging

Maculadegeneratie is de meest voorkomende oorzaak van slechtziendheid

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Wetenschap en onderzoek

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Jouw creatieve ideeën kunnen helpen voorkomen dat mensen onnodig snel blind worden door maculadegeneratie.

Hans van der Koogh

Hans van der Koogh

MaculaVereniging

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Bij de MaculaVereniging draait alles om het ondersteunen van mensen met maculadegeneratie (MD), wat de belangrijkste reden is voor ernstige slechtziendheid door het verlies van het centrale zicht. Bij de natte vorm van MD is er vaak wel hoop, maar moet de behandeling snel starten, omdat de achteruitgang razendsnel kan gaan! Elke dag telt dus echt! Daarom is het super belangrijk dat zoveel mogelijk mensen bekend zijn met deze aandoening en de eerste signalen ervan kunnen herkennen. Ons doel is om MD en de symptomen breed bekend te maken en mensen te informeren over wat ze daarna kunnen doen. We hebben een toffe campagne in gedachten en kunnen jouw hulp goed gebruiken om een passend campagneconcept op te zetten. Mogen we op jou rekenen?

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Hans van der Koogh
Hans van der Koogh Bestuur of Raad
MaculaVereniging
MaculaVereniging

De missie van MaculaVereniging .

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Haarlem

De vereniging biedt steun en perspectief aan de leden en zorgt dat de meest actuele betrouwbare informatie voor iedereen toegankelijk is.
Het verlies van zicht heeft veel impact op de levenskwaliteit.
Wij zetten ons in voor meer bekendheid over de MD en het herkennen van de eerste signalen.

Lees meer