71e8a4e6-7df1-4796-83ed-397f6d72e0f8
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Een eventmanager

Organisatie in het kort

Stichting iQ+

Wij zetten ons als deskundige en samenwerkende partner in voor het hoogbegaafde kind.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kind en gezin
💛 Welzijn
💛 Diversiteit en inclusiviteit

Project details

⏱️

24-36 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 4-8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Tegen eind 2024 of begin 2025 streven we ernaar een geweldig en groots evenement te organiseren om de bekendheid van Stichting iQ+ te vergroten.

Marleen  van der Wel

Marleen van der Wel

Stichting iQ+

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Stichting IQ zet zich in voor kinderen die hoogbegaafd zijn. Door de handen van professionals, onderwijs, gezondheidszorg, overheid en ouders ineen te slaan om het pad voor het hoogbegaafde kind te banen, zodat het intellectuele talent tot bloei komt. Om de bekendheid van Stichting IQ te vergroten, zijn we van plan een evenement te organiseren. Hierbij hebben we jouw hulp hard nodig! We zoeken een eventmanager/-planner om een te gek event te organiseren voor onze stichting. Onze focus ligt op inspireren, ontwikkelen en verbinden.

Hier zijn we naar op zoek

  • Helpen met het formuleren van een projectplan, denk aan: planning, logistiek, budget & deadlines.
  • Managen en bewaken van het overzicht tijdens het event op locatie.
  • Schakelen tussen verschillende teamleden en de uiteindelijke beslisser.
  • Meesparren over de creatieve invulling van het event.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een event manager die ervaring heeft met het opzetten van evenementen en ons kan helpen bij het opzetten en managen van een aankomend event. Ervaring met zaken als conceptontwikkeling, event- en projectmanagement.

🗺 Project Management
🎪 Events

Dit hebben we al in huis

  • Alle teamleden die nodig zijn om het project te realiseren.
  • Een teamlid die eigenaar is van het project (inhoudelijke sparringpartner/beslisser).
  • Budget om het event te organiseren.
  • Conceptplan van het evenement.

Marleen  van der Wel
Marleen van der Wel HR medewerker
Stichting iQ+
Stichting iQ+

De missie van Stichting iQ+.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Poeldijk

Ieder hoogbegaafd kind in Nederland groeit op in een omgeving waarin het gezien wordt en het zich kan ontwikkelen op eigen tempo en naar eigen potentie, tot een volwassene die met (zelf)vertrouwen en in balans in het leven staat. Dit vormt de basis voor een kwalitatief en waardig bestaan van waaruit een positieve bijdrage geleverd kan worden aan de samenleving.

Lees meer

Professionals over Stichting iQ+

Nadia 👐 Jaarbegroting maken

💛
rating-stars

"Het was mij een genoegen om een bijdrage te kunnen doen aan Stichting iQ+ door het helpen opzetten van hun jaarbudget. De stichting heeft ambitie om te groeien, zodat nog meer mensen in de doelgroep bereikt en geholpen kunnen worden. Ik ben erg onder de indruk van hun drive! Ik realiseer mij hoe belangrijk fondsen zijn om doelen te realiseren, maar er is iets is wat nòg belangrijker is: mensen met een grote intrinsieke motivatie die ervoor gaan! Die motivatie en vastberadenheid heb ik bij de stichting gezien en vooral bij Sima! Ik ben ervan overtuigd dat hun drive aanstekelijk is en dat dit ze verder gaat helpen in de toekomst! Heel veel succes gewenst aan Sima en alle vrijwilligers!"

Nadia

Mariëtte 👐 Kaart design

0122d911-906d-4915-9b6b-cef173b0e024
💛
rating-stars

"Leuk project & fijne communicatie. Met een mooie set wenskaarten als eindresultaat."

Mariëtte