6397d813-4835-4f73-baeb-5dd1f17d3485 (1)
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Stichting de Kracht van Zuilen

Wij streven naar een wijk waar iedereen opvalt en niemand uitvalt.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Welzijn

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

Starten binnen één maand

apostrophe-beginning

Doe je mee met het enthousiasmeren van buurtbewoners om zich in te spannen voor een levendige wijk waar iedereen opvalt en niemand uitvalt?

Helen  Cramers

Helen Cramers

Stichting de Kracht van Zuilen

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Stichting Kracht van Zuilen is een bruisend bewonersinitiatief dat streeft naar een hechte buurt waar iedereen gezien wordt en niemand er alleen voor staat. We delen nuttige wijkinformatie, onderhouden een warm burenhulpnetwerk en slaan de handen ineen met diverse organisaties. In onze buurt is er altijd wat te beleven: van activiteiten en evenementen tot een ruim aanbod aan ondersteuning. Al deze informatie wordt door ons verzameld en gedeeld via onze website zoiszuilen.nl en op onze socials. Door ons Burennetwerk brengen we buren bij elkaar die graag een helpende hand bieden aan anderen, of het nu gaat om een klusje of gewoon samen een bakkie doen. Bij alles wat we ondernemen, staan onze wijkbewoner centraal, veelal vrijwilligers die de wijk laten bruisen. En we zitten boordevol energie om een campagne te lanceren en zo meer buurtgenoten te enthousiasmeren voor allerlei projecten.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.
  • Vind vrijwilligers voor Kracht van Zuilen en onze projecten, zoals burenmatchers, hulpbieders, webbeheerders, fotografen en beschrijvers van de Sociale Kaart van Zuilen. Ook zijn evenementenorganisatoren en bestuursleden welkom.
  • We hebben logo's voor Kracht van Zuilen en onze projecten, maar werken met een beperkt budget.
  • Richt je op wijkbewoners van Zuilen Utrecht als doelgroep.

Helen  Cramers
Helen Cramers Anders
Stichting de Kracht van Zuilen
Stichting de Kracht van Zuilen

De missie van Stichting de Kracht van Zuilen.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Utrecht

We bouwen aan (veer-)kracht, saamhorigheid en verbinding in de wijk door het delen van wijkinformatie en door ons in te zetten voor een actief burennetwerk. Dit doen we samen met buren, voor buren en met alle organisaties in Zuilen.

Lees meer