Strategisch Communicatie & PR advies
Organisatie in het kort
Stichting Graceland Overall beoogt via kunst, cultuur en ontmoeting bij te dragen aan een gezonde, gegronde en verbonden samenleving.
Lees meerImpact thema’s
Project details
6-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
Op locatie en/of vanuit huis
Starten binnen één maand
Jouw communicatie- en PR-advies, gecombineerd met strategische inzichten, kan ons helpen om de perfecte communicatiestrategie voor de komende vier jaar te ontwikkelen. Hiermee kunnen we een nog hechtere en verbonden samenleving creëren.
Gerda van Veen
Stichting Graceland Overall
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
We starten een spannend 4-jarig project, opgebouwd rond de thema's water, aarde, vuur en lucht—de essentiële elementen voor groei en ontwikkeling. Met meerdere evenementen verspreid over het jaar vormen we een beweging die samen onderweg is. Wil jij deel uitmaken van deze bijzondere reis? Ons kleine, gepassioneerde team werkt graag vanuit een doordacht communicatieplan. Kun jij ons helpen de perfecte woorden te vinden die onze bezoekers begrijpen, inspireren en laten groeien?
Hier zijn we naar op zoek
- Een beoordeling van onze huidige communicatie-activiteiten.
- 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: communicatiedoelstellingen, boodschap, Tone of Voice, doelgroep, PR benadering, kanalen, etc.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een ervaren communicatie specialist of adviseur, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) communicatie thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, content, doelgroepen, boodschap, kanalen, etc.
Dit hebben we al in huis
- Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
- Een idee van de boodschap die we graag willen overbrengen.
- Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken.
- Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
- Belangrijke mijlpalen voor in de PR kalender.
De missie van Stichting Graceland Overall.
Het is de filosoof Lyotard die al in de jaren ‘70 het einde van ‘de grote verhalen’ signaleert. De wereld is zo complex geworden dat geen enkel verhaal alles kan samenhouden. Enerzijds was het een bevrijding, anderzijds ontdekken we vandaag de dag ook de schaduwzijde van het gebrek aan samenbindende verhalen. Graceland zoekt vanuit de christelijke traditie naar nieuwe woorden en antwoorden
Lees meer